emmapb

Matlådsdags!

Publicerad 2015-12-15 22:06:30 i Allmänt,

Hello Hello!
 
Idag har jag äntligen orkat göra lite ordentliga matlådor. Dom senaste veckorna har bestått av lite matlådor och ganska mycke "Jag tar de som finns".
Men idag har jag orkat fixa lite iaf. Vart så sjukt glad förra veckan då jag orkade ta mig till gymmet på måndagen men självklart kom de massa skit som gjorde att jag mådde dåligt typ hela veckan och sen på de så kom de en förkylning. I helgen har det låtit som att jag har levt på whiskey eller nått sånt. Men nu är de på bättringsvägen iaf.
Förhoppningsvis kommer jag igång igen på måndag om förkylningen har släppt. Jag brukar alltid ha den orturen att jag blir sjuk så fort jag har kommit igång och de är så sjukt störande.
 
Men dagens måtlådor vart en smoothie som jag ska ha till frukost i morgon, en macka som jag ska ha till lunch och massa köttfärsbiffar om jag har fryst in och ska ha till middagar.
 
Jag har också hunnit med att jobba, skriva lite kostschema åt en kompis ( trodde de skulle gå fort och enkelt men de är mycke som ska med), fika med min mamsing och sen vart de lite julklappsshoppning med Linnea.
 
Nu har jag äntligen bättat ner mig i sängen och ska försöka sova. Jag har haft sjult svårt att sova dom senaste veckorna men dom två senaste nätterna har jag äntligen börjat kunna sova ordentligt igen. Inatt sov jag ca  9 timmar och jag kände i morse att det var välbehövligt. Nu hoppas jag att de fortsätter!
 
Smoothie!
 
Macka!
Avokado i stället för smör är ju typ de bästa som finns. De är enda gången jag äter avokado.
 
Biffar!
 
 

Kommentarer

Postat av: ilhana.blogg.se

Publicerad 2015-12-15 22:15:58

Gott :) har aldrig testat avokado som smör så det måste jag testa, vill lära mig att äta avokado :)

Svar: De är nyttigt och gott =D
Emma

Postat av: Артроз

Publicerad 2017-12-24 01:06:24

Thanks , I've recently been searching for information approximately this topic for a while and yours is the greatest I've discovered so
far. However, what in regards to the conclusion? Are you sure concerning the supply?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela