emmapb

Kommentarer

Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Publicerad 2011-04-25 13:55:16

har frågestund nu! SÅ OM DU HAR EN FUNDERARE! ställ den!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-25 13:59:08

Älskar den låten :D hört resten av skivan?

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-04-25 14:22:33

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs kommentera och ställ gärna frågor =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela