emmapb

Snart är det över

Publicerad 2017-12-29 13:35:01 i Allmänt,

Halloj!
 
Snart är 2017 över! Helt sjukt det känns som att det var nyår för bara nån månad sen. Året har gått så fort!
Ändå har jag hunnit med ganska mycket på detta år. Var med i ett projekt på vardagsjobbet och sedan bytte jag barjobb. Jag startade också min egen business. Det vart en möhippa i Polen och ett bröllop. Jag flyttade till min helt egna lägenhet, jaa listan kan göras lång. 
Just nu känner jag mig faktiskt ganska nöjd med året som varit. Men det som man verkligen inte får glömma är alla nya människor jag har kommit nära det här året! Jag är så sjukt glad över det!.
 
Men vad har jag sysslat med den senaste tiden då?
Jo jag har påbörjat ett nytt litet eget projekt på jobbet sen får vi se om det kommer mer efter det. Jag tog tag i träningen och maten i ca 1 månad och det gick bra och allt kändes bra men vågen gick varken upp eller ner. Jag mådde mycke bättre och kände mig säkrare i min kropp men jag måste bara komma över vågfixeringen.
Jag hade ett udda julfirande på en kryssning med familjen vilket jag tyckte var riktigt kul! Vi höll fortfarande traditionerna med Kalle Anka kl 3 och julmat. Sen att julmaten vart en dag tidig och att man satt med en drink i handen i stället för julmust är inget jag har något emot.
Juldagen vart det jobb på Flamman. Dagen efter det bar det av på en till kryssning. Men denna gång en personalkryssning med Flamman familjen. Sjukt kul!
 
Igår var första dagen på min ledighet som jag bara kunde ligga hemma och ta det lugnt så det var exakt det jag gjorde. Kände att det verkligen behövdes.
Idag har jag lite planer i alla fall. Först och främst ska jag städa mitt bombnedslag till lägenhet och efter det blir det middag innan jobb.
I morgon bär det av på en nyårsfest innan nyår. Sen är det nyår och då smäller det!!
 
Dags att ta tag i alla dammtussar som stirrar på mig
 
Några bilder från kryssningen med familjen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela