emmapb

Dag 2

Publicerad 2017-11-28 20:50:16 i Allmänt,

Made it! 
Dag 2 och jag har överlevt. Jag kom upp i tid och hann med mitt träningspass i morse. Jag lyckades hålla maten hela dagen också. Jag var väldigt nära på att gå och köpa libanesisk mat till lunch men jag lyckades hålla mig. 

Idag det varit full fart hela dagen känns de som. Vart intervjuad på jobbet angående ett projekt jag var med i. Efter jobbet vart de raka vägen hem och börja med tvättastugan. Sen har jag käkat och fixat maten inför i morgon sen har jag också små fixat med lite saker, bland annat bokat biljetter till Emil Assergård på torsdag! =) 

Nu sitter jag och väntar på att min tvätt ska torka sen blir de raka vägen i säng då jag ska upp kl 4 i morgon för att hinna med träningen innan jobbet. 
Jag ska klara det!! 

Taggad brud i morse innan träning

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela