emmapb

Ingen bra start alls

Publicerad 2017-11-27 14:15:36 i Allmänt,

Måndag och veckan har redan gått åt skogen. 

Lyckades inte somna fören vid typ halv 4 i morse och hade tänkt gå upp vid kl 5 men så vart det inte. Det vart att ställa om klockan och sen slutade det med att jag försov mig. 
Det vart att packa om väskan och skynda sig till jobbet. Träningen får vänta till efter jobbet. 
Väl på jobbet fick jag veta att jag blir iväg skickad denna vecka också vilket inte riktigt var något jag ville höra meeeen jag har bestämt mig för att få in träningen då nu ska jag göra det också.  
Om jag så ska behöva gå upp kl 4 på morgonen så får det bli så. 
Under förmiddagen vart mitt humör på botten men efter lunchen lyckades jag få upp det. Nu är motivationen tillbaka och jag känner mig taggad för resten av dagen. Har lite att fixa hemma ikväll också men de får bli sånt som jag tar om jag orkar. 
Planerar i alla fall att skämma bort mig själv med ansiktsmask och ett varmt bad. 

Dagens lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela