emmapb

Slutet gott

Publicerad 2017-11-27 19:25:50 i Allmänt,

Dagen är snart över och jag lyckades ta mig till gymmet och köra intervaller på crosstrainern och lite styrka. 
Nu är jag äntligen hemma och har precis käkat middag. Snart är det dags för ett låååångt varmt bad och efter det är det dags att börja återställa sovrummet så att jag har en sak mindre att tänka på när jag går och lägger mig. Jag ska också förbereda så att allt är klart och packat för dagen i morgon. 
Annars kommer det bli en väldigt tidig kväll då jag känner mig helt slut i huvudet så blir nog att lägga sig senast kl 9 så nu är det dags att sätta lite fart så att man hinner med allt. 

(null)

Dagens middag. Nötkött med grönsaker och salladsost

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela