emmapb

Äntligen Lördag!

Publicerad 2017-10-14 14:06:41 i Allmänt,

Wooohhoooo!!! Nu är det äntligen lördag!!!!
 
Idag hade jag tänkt att jag skulle vara duktig och gå upp i tid och sen dra till gymmet och fixa och dona hemma. Meeeeeeen när jag vaknade så kände jag "Fuck it!" Idag är min första lediga lördag på 3 veckor. I vanliga fall så burkar jag jobba ca 6 dagar i veckan den 7:de dagen går åt att städa undan dagarna som varit då man inte haft tid eller orkat och förbereda för dom kommande 6 dagarna. Nu har jag en ledig lördag och jag ska fan njuta av den också! Idag ska jag njuta av dagen. Sitta på min balkong och njuta av att solen faktiskt är framme med ett glas vin och en cigg.
Sen ska jag fixa mig i lugn och ro inför ikväll med ett bad och ansiktsmask och jag ska INTE stressa för en gång skull. Jag har hela dagen på mig att fixa mig. Idag ska jag lyssna på vad mina föräldrar har tjatat om i ca 1 års tid. Jag ska ta de LUGNT =)
Ibland behöver man helt enkelt en sån här dag. Jag tycker att det är jätte kul och jag trivs med att ha 100 bollar i luften samtidigt men man måste också vara försiktig och se till att kroppen får vila ut och inte tänka på för mycket ibland för då kan de sluta illa och det vill vi inte =)
 
Klockan är 14:00 och jag ska ta mitt vinglas och helt enkelt bara njuta av dagen! =)
 
Frukost! Kaffe och knäcke i vanlig ordning
 
 Dags att njuta
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela