emmapb

Frukost i bunkern

Publicerad 2017-10-11 10:24:18 i Allmänt,

God morgon! Eller God dag kanske man ska säga nu.
 
Idag är en dag med mycket på schemat. Planeringen jag hade i huvudet vart lite smått rubbad i morse men det är bara att tänka om och planera igen.
 
Idag sitter jag och jobbar i köket på kliniken. Som är en bunker. Man har ingen täckning på telefonen alls här nere men det är tur att det finns Wi-Fi. Hade tänkt att jag skulle få lite gjort med både detta jobb och mitt 3:dje jobb.
Har lite att gå igenom och förbereda iför mötet i morgon på huvudkontoret och lite annat.
Sedan hade jag tänkt att jag skulle läsa på och förbereda lite för mitt 3:dje jobb där jag säljer hudvårdsprodukter. Det är som mitt egna lilla företag som jag håller på att bygga upp. Just det håller jag på med på sidan av allt annat jag gör. Vilket jag tycker är jätte kul! Jag jobbar med det när jag själv vill och känner att jag har tid. Nu på hösten har jag tänkt att jag ska satsa lite mer på det så ni kommer att få se och höra mycket om det. På lördag ska jag vara med och sponsra tjejkvällen på Flamman och det blir förhoppningsvis ett stort steg framåt. Jag är sjukt taggad i alla fall och har jobbat med det i fela veckor så det kommer nog att gå bra.
Ni kommer att få en sneak peek på vad som väntar på lördag senare ikväll så håll ögonen öppna.
För er som vill kika mer så sök bara på Beauty By Emmsia på fb eller insta
 
Idag blir det inget gym då jag har vilodag. Jag försöker just nu att hitta en bra gymplanering så att det inte blir så att gymmet tar över hela min fritid. Då blir det inte kul i längden. Jag tycker det är kul att träna och jag känner att min kropp verkligen mår bra av det men det ska inte gå till överdrift som jag var inne på innan. Då tyckte jag att en grönsallad vart onyttig för att man hade lite dressing på och jag kände mig dålig om jag inte hade varit på gymmet och kört ordentlig träning 6 dagar av 7 varje vecka. Just nu ligger fokus på att hitta en bra balans så att jag mår bra i både kropp och själ =) Mer om min träning kan jag gå in på någon annan dag. 
 
Nu är det dags att sätta lite fart så att jag får allt jag ska göra gjort idag.
 
 
 
Dagens frukost. Hallon & Banan smoothie med honung och ingefära. Kaffe och knäckemackor med grönsaker och vegetarisk skinka
 
 

Kommentarer

Postat av: Hemma Hos Felicia

Publicerad 2017-10-11 20:57:19

vilken god frukost!!

Svar: Ja den är väldigt enkel och god =D
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela