emmapb

It's Friday!!!

Publicerad 2017-10-13 18:29:17 i Allmänt,

Äntligen fredag och äntligen helg! Helgen jag har väntat på! 


Idag vart de heldags möte på huvudkontoret. Tycker det är så kul att va där och träffa alla som jag ändå har jobbat så nära under tiden vi genomförde ett projekt. 
Efter jobbet vart det raka vägen hem till sängen och här ligger jag nu och väntar på att Charlotte ska höra av sig om att maten är klar. De blir en typisk svensk taco fredag hos henne innan det är dags att gå och jobba igen. En va fördelarna med att bo nära sina nära vänner är att man ofta får sällskap. 
Ikväll är det min syster Lindas första pass på flamman och det ska bli så kul att jobba med henne igen! Trots att hon kommer stå i garderoben och jag i baren men i alla fall.
Det kommer blir kul! 
Hon har typ blivit min jobb stalker xD Vi började jobba på Club Maren tillsammans och efter det började hon jobba på samma företag som jag har som heltidsjobb men på en annan klinik och nu är hon på Flamman. Så det är väl bara en tidsfråga innan hon går med i mitt jobbteam med mitt 3:dje jobb.


Måste också tillägga att jag har världens bästa vän! Fick en bild av Linnea idag där hon har skickat en skärmdump på att hon har bokat biljetter till oss för att se 30 seconds to Mars! Jag är sååååå sjuuuuukt taggad! Körde till och med en happydance på kontoret xD Det kommer att bli nostalgikväll delux! 

Nu är de nog dags att gå upp och försöka få i mig en kopp kaffe och fixa mig innan det är dags att röra på sig igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela