emmapb

Måndag igen

Publicerad 2017-10-16 08:43:18 i Allmänt,

Jahappp då va det måndag igen och en ny jobb vecka.
 
Helgen vart sjukt lyckad. Jag skulle ta det lugnt i lördags när jag skulle fixa mig men det vart typ en timme av lugn sen höll jag på att stå och små fixa och trixa med saker hemma. La mig och vilade en stund men kunde inte slappna av då jag kommer på sak efter sak som skulle fixas. Meeeen igår vad jag däremot lugn heela dagen!
 
Lördagens event gick jätte bra! Det var så fint fixat överallt och det kändes så kul att vi alla bara dansade och körde. Hela natten lång! Jag tror jag va hemma vid kl 7 på morgonen. Så igår vart det att jag sov typ halva dagen sen va de soffläge med pizza tills det var dags att gå och lägga sig igen. En sak som jag märkt att jag måste bli bättre på är att komma upp i tid på söndagar så att man inte har så svårt att somna sen på kvällen.
 
Idag är det full rulle med jobb igen. Har mycket att göra idag. Kommer även att lägga upp en tävling senare idag så håll koll på Beauty By Emmsia. Det är bara att klicka på namnet. Senare idag så blir det inte att gymma då jag inte kommer att ha tid med det. Ska möblera om hemma då dom ska komma och byta mina golv i sovrum och vardagsrum så måste tömma vardagsrummet så att dom kan börja där på onsdag. Får se det som ett träningspass. Sen så måste jag städa då det ser ut som ett bombnedslag hemma just nu.
 
Men nu är det dags att dra igång dagen ordentligt så att jag får saker gjort.
 
Så här såg man ut förutom att jag inte hade fixat håret.
 
Bild från lördagen
 
Bild från lördagen
Bild från lördagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela