emmapb

Måndag ✔️

Publicerad 2017-10-09 21:38:02 i Allmänt,

Då va denna måndag nästan slut.


Sitter just nu och kollar på Suits och varvar ner. Dagen på jobbe var väldigt lugn men efter det vart det lite fart. Först vart det ett träningspass och efter det ett besök hos min faster som bor i huset mittemot mig. Va där och lämnade Body butter som slutade med en update om våra liv. Alltid lika trevligt!

Nu är morgondagen nästan helt preppad och jag har bara lite jobb kvar att göra sen är det dags för sängen. Eftersom att jag sov dåligt natten som var så kommer jag nog att sova som en stock nu när man har kört slut på kroppen också. 

När man har varit på gymmet känner man sig så sjukt nöjd med sig själv och det är en känsla jag ska försöka hålla kvar.
Har gjort ett mål för mig själv att jag ska ligga under 60 kg innan nyår och just nu känns det inte omöjligt.

I morgon är det en ny dag med nya möjligheter plus ett överkroppspass 


Dagens middag ser inte så rolig ut men gott va de =)

Kommentarer

Postat av: Almster The Hamster

Publicerad 2017-10-10 04:53:06

Vad är det för mat? :)

Svar: Det är bönpasta med soyafärs och vegansk pastasås =)
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela