emmapb

Onsdag 11/10

Publicerad 2017-10-11 21:52:25 i Allmänt,

Då va den här dagen också slut.


Jag har lyckades nästan få allt gjort som jag hade tänkt idag. Men det vart ännu en liten omplanering så fick saker jag skulle gjort dom kommande dagarna klara redan idag så de jämnar ut sig.
Vart väldigt peppad och kom på massa bra idéer som ni kommer få ta del av i framtiden. 

Simon kom förbi och hämtade allt inför lördag så nu är det klappat och klart. Nu ska jag bara förbereda mig själv inför de. Tvätta och platta håret och sånt. Håret tar ju en evighet bara de. 

I morgon kommer det bli en lååång dag då det är möte i Sumpan och det tar en evighet att komma hem därifrån i rusningstiden känns det som men det löser sig.

Nu ska denna trötta böna ta och gå och lägga sig så att det snart kan bli lördag! 

Här är sneak peeken på lördagens roligheter =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela