emmapb

Onsdag 18/10

Publicerad 2017-10-18 15:56:03 i Allmänt,

God dag god dag,
 
Det är Onsdag och lill lördag men det blir inget festade här. Känner mig så sjukt trött och seg hela tiden så det blir nog bara att åka hem, äta och glo på en serie tills det är dags att gå och lägga sig. Det märks verkligen att det är höst nu då man känner sig sjukt trött och seg hela tiden.
 
Igår vart det andra bullar i alla fall. Jag åkte till Skärholmen och kom på att jag skulle eventuellt vara i Södertälje så det var bara att åka till Skärholmen och hämta jobb datorn och telefon och åka tillbaka till Södertälje. Jag har inte varit i Södertälje på över en månad nu så det var kul att komma tillbaka och träffa alla igen =)
Efter jobbet träffade jag Lilly och tog en fika på Tidermans. Lika mysigt som vanligt. Lilly och jag hade som en liten Söndags tradition förut att vi alltid träffades och fikade. Nu på senare tid har det inte riktigt funnits tid för det eftersom att Söndagar är min enda lediga dag och då ligger jag oftast och tar igen massa sömn och fixar och donar hemma. Men det var mysigt att fika igen och ses utanför Flamman,.
Efter fikan va det bara att gå hem och städa då dom kom och skulle byta mitt golv idag. Slutade med att jag somnade innan kl 22 för att jag va så slut.
 
Idag vart det att jag kom senare till jobbet just för att jag skulle släppa in han som ska byta mitt golv och också välja färg. Jag hade hoppats på att man skulle kunna få välja trägolv eller åtminstone klick golv men det var bara plastmatta som gällde.
Kände att det var lite svårt att välja golvet jag ska leva med resten av tiden jag bor i lägenheten nyvaken på en Onsdagsmorgon men jag fick lite hjälp så jag tror det kommer bli bra i alla fall.
Det kommer jag nog märka i morgon i alla fall.
Jobbdagen har rullat på som vanligt förutom frustration mot landstinget då dom har gjort lite fel men det visa sig att jag inte har behörighet för att be dom att rätta det dom har gjort fel så den är bara att släppa och gå vidare =)
 
Nu hoppas jag bara att sista timmen på jobbet går fort så att jag får åka hem och dö i soffan. Ska också bli kul att se hur långt dom har kommit med golvet i vardagsrummet också. Det lär va kaaaaos xD
 
Tävlingen på Beauty By Emmsia håller på så vill ni ha chansen att vinna en goodiebag så är det bara att klicka på namnet och tävla =)
 
 
Bild från min och Lillys fika igår
 

Kommentarer

Postat av: Lilly

Publicerad 2017-10-18 16:10:43

De får vi göra om snart igen 😍👌🏼

Svar: Ja verkligen! 😄 vi får börja med traditionen igen 😘
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela