emmapb

Söndag 22/10

Publicerad 2017-10-22 14:09:06 i Allmänt,

God dag god dag!
 
Söndag igen och det är dags att göra alla söndagssysslor.
Jag har redan gjort matlådor och städat så det är redan klart. Hade tänkt tvätta med det var upptaget så det får bli på onsdag i stället. Vid kl 17 bär det av till Nykvarn för söndagsmiddag hemma hos päronen.
 
Senaste dagarna har det varit fullt upp överallt. I torsdags spenderade jag halva dagen på mottagningen i Skärholmen och efter det åkte jag upp till huvudkontoret för att förbereda det sista innan kundservice/receptionist dagen. När jag kom hem så greps jag typ av panik när jag kom in och såg mitt nya golv. Jag trodde att jag hade valt en mycket mörkare färg än vad dom hade lagt in.Så jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Men det var bara att flytta möblerna från sovrummet till vardagsrummet så att dom kunde börja med sovrummet i alla fall.
 
I fredags höll jag och några kollegor i en kundservice/ receptionist dag. Det var väldigt kul att se alla och höra hur dom har det och vad dom tänker på och känner. Alla delar sina erfarenheter och så vidare. Under tiden vi höll i utbildningen så pratade jag med företaget som har lagt mitt golv och försökte förklara att det är fel färg. Han som hade lagt golvet hade nu lagt ut färgproverna igen så att jag skulle kunna se dom när jag kom hem.
Efter dagen var det mingel på kontoret och middag. Sen va det bara att åka direkt därifrån till Flamman och jobba.
Så det vart en dag där jag åkte hemifrån 06:30 och kom hem ca 03:00 så det vart en ca 20 timmars dag med jobb och restid. Men det är såna dagar som jag njuter lite av. Att ha något att göra heeela tiden.
När jag äntligen kom hem så fick jag se proverna och färgen jag hade i huvudet existerade inte ens bland färgvalen. Vet inte vart jag fick det i från men nu blir det att dom får köra med färgen som redan är lagd i vardagsrummet och sen får jag ändra det själv när jag orkar.
 
Igår låg jag och sov heeeela dagen. Jag gick upp vid kl 12 och käkade pizza sen gick jag och la mig igen och sov tills det var dags att gå upp och fixa sig för jobbet. Började kl 18 igår då det var förfest så det vart en lång kväll men det var kul. Mycke folk och mycke att göra.
 
Idag är också sista dagen för tävlingen så det är bara att klicka på Beauty By Emmsia och tävla =)
 
Mitt vardagsrum "under Construction"
 
Middagen på huvudkontoret
 
Dagens lunch. Veggoburgare
Lilla jag idag =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela