emmapb

Tisdag 10/10

Publicerad 2017-10-10 19:55:48 i Allmänt,

Hello!
 
Jahapp dagen kom och dagen gick. 
 
Va en vanlig småseg dag på jobbet och efter det vart det gymmet igen. Det va riktigt nära att jag struntade i de, men känner jag mig själv rätt så slutat jag nu så kommer jag inte fortsätta så det va bara att tvinga sig själv att gå. 
När jag väl va där och kom igång kändes det sjukt bra och de gick mycke bättre än förväntat. 
 
Nu sitter jag här i mitt lilla kök och käkat middag innan det är dags att gå över till Charlotte och kolla hur hon mår och kolla igenom hennes garderob efter nått kul att ha på mig på lördag. Jag är så sjuuuuukt taggad då det kommer att vara tjejkväll på Flamman och jag är liiite inblandad i de. 
 
Jag trodde att det här skulle bli en lugn vecka men nu vart den fullbokad i stället. Ska på möten på huvudkontoret och planera lite inför receptionistdagen vi ska ha lite senare denna månad och sen ska jag fixa med dom sista förberedelserna inför lördag. Så nu är det bara att tuffa på och köra!
 
 
Vart en toabild på gymmet xD
 
Dagens middag. Vegansk schnitzel med ugnsrostade grönsaker och potatis. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela