emmapb

Torsdag 12/10

Publicerad 2017-10-12 21:52:43 i Allmänt,

Dagen är över!


Den här dagen gick inte riktigt som planerat. Jobbet gick som de skulle och mötet gick bra. Vi planerar inför en service dag med personal som sitter i receptionen och på kundservice och de känns verkligen bra att kunna komma med input om hur det verkligen är att sitta i receptionen när jag ändå har gjort det i 4,5 år. 

När jag skulle åka hem va det total kaos. Tåget jag skulle ta va försenat och sen när jag väl va på de så vart det stop typ halvvägs så jag kom fram en halvtimme senare än vad jag skulle vilket gjorde att jag inte gick och tränade. Klockan vart helt enkelt för mycke.
Väl hemma så var det bara att sätta i gång med det jag en gång kallade svinto men nu faktiskt kallar hår. Har kört med en hårmask dom senaste 3 månaderna och jag har verkligen sett hur mitt hår börjar må mycke bättre! =D något jag inte trodde att jag skulle säga med tanke på hur mycke jag sliter på det.
Nu är det gjort iaf och jag känner mig halvt redo för helgens roligheter. 

En annan viktig sak inför helgen är sömn! Så nu ska jag ta och bädda ner mig och hoppas på att tågen går bättre i morgon då det är dags för dubbel jobb. Först planeringsmöte hela dagen och sen blir det hem och vila innan det är dags för barjobb.


Från planeringen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela