emmapb

Trött Måndag morgon

Publicerad 2017-10-09 09:16:00 i Allmänt,

God morgon god morgon!
 
Måndag morgon! Ny vecka nya möjligheter!
 
Dagen började med att jag försov mig. Hade svårt att somna som vanligt på söndagar så det vart lite extra trögt att komma upp i morse. Dock vart jag bara 10 minuter sen så det var inte så farligt.
 
Nu jag lyckats ta mig till jobbet och landat och ska käka en lite sen frukost men bättre sent än aldrig. Sen får vi se vad den här dagen har att erbjuda. Har planerat att jag ska till gymmet efter jobbet så att jag kommer igång med det ordentligt igen. Har märkt att min kropp verkligen behöver träning. Dels för att jag för ca ett år sen va nere på 60 kg och nu är jag uppe på 68 kg och dels för att min rygg behöver det och för att jag sover och mår så sjukt mycke bättre! =)
 
Såg efter att jag la upp inlägget igår att det var ca 1 år sen som jag hade skrivit sist och det var typ ett likadant inlägg xD Söndag med matlådor, snacka om att man har inprintade rutiner.
 
 
Frukost! Hallon och banan smoothie med en vegetarisk sandwich =) 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lillemmish - mode - inspo

Publicerad 2017-10-09 11:30:24

Gott gotti gott gott

ha en bra måndag
kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma 25 år och bor i Södertälje

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela